Kundeservice

Om Posteryard

Posteryard er en webshop, hvor du har mulighed for at købe plakater, der er skabt af fotografer og kunstnere fra hele verden. Vi tilbyder også rammer, plakatlister og passepartout af højeste kvalitet. Vi har haft produktion siden 1934 og er desuden Sveriges ældste fotolaboratorium. Vi er også stolte over, at vi producerer alle billeder på 230 g på højkvalitetspapir med flot, mat overfladefinish. Her hos Posteryard ved vi, hvor vigtigt det er med god kundeservice og hurtig levering. Derfor fremstiller og sender vi alle bestillinger inden for 24 timer og svarer omgående på spørgsmål via mail.

Posteryard.se har base i Örebro i Sverige. Her har vi også vores plakatproduktion og distributionscenter.

Har du spørgsmål angående vores produktsortiment, eller oplever du, at der mangler noget på vores website, så skriv til os på info@posteryard.dk

Vi samarbejder med Klarna samt Trygg E-Handel, for at du skal føle dig tryg.

Vi byder dig varmt velkommen hos os på Posteryard!

Med venlig hilsen

Team Posteryard.

Kontakt os

E-mail: info@posteryard.se

Vi besvarer spørgsmål via mail på hverdage inden for 24 timer*

*Please note that all communication is in Enligsh.

Telefon: +46 19 21 99 00

Vores telefontider: hverdage: 09:00-16:00 (CET), middagslukket fra 12.00-13.00 (CET).

Postadresse:
Posteryard
Aspholmsvägen 14
702 27 Örebro
Sverige

Organisation:
Posteryard AB
Aspholmsvägen 14
702 27 Örebro
Sverige

Org.nr 559341-2173

Innehar F-Skattebevis

Ofte stillede spørgsmål

Betaling?

  1. Hvad koster fragten?

Fragten koster 39 kr. pr. ordre. Fragten er fri, når du køber for over 299 kr.

  1. Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Se Klarnas vilkår nedenfor under Kundeservice og Købsvilkår.

  1. Jeg har et spørgsmål til min faktura?

Fakturaspørgsmål stiles til Klarna.

  1. Hvorfor har jeg ikke fået nogen faktura?

Fakturaspørgsmål stiles til Klarna.

  1. Gemmer I mine kortoplysninger?

Vi gemmer kun det, der er nødvendigt for bogføring. Vi vil også anvende dine oplysninger til eventuelle kampagner i fremtiden.

  1. Kan jeg føje et produkt til en ordre, jeg allerede har afgivet?

Hvis din ordre ikke allerede er faktureret, eller behandlingen er påbegyndt, så kan du ændre ordren ved at sende os en mail på info@posteryard.dk

Returnering og reklamation

  1. Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere en vare?

Kontakt Posteryard via info@posteryard.dk for yderligere instruktioner og fremgangsmåde. Bemærk, at vi ikke tilbyder fri retur, og at vi ikke tilbagebetaler udgiften for eventuel fragt, hvis man har handlet for mindre end 299 kr.

  1. Hvornår får jeg pengene tilbage?

Senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du returnerer varen, og varen er modtaget af Posteryard.

Levering

  1. Kan jeg ændre leveringsadressen?

Nej, ikke efter at ordren er eksekveret.

  1. Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?

Pakken returneres til os efter 14 dage, og køberen debiteres yderligere 250 kr.

  1. Hvor lang er leveringstiden?

Under normale omstændigheder er leveringstiden 1-4 hverdage, fra varen forlader vores distributionscenter. 

  1. Der mangler en vare, eller noget er beskadiget i pakken – hvad gør jeg?

Kontakt os på info@posteryard.dk, og beskriv problemet.

Øvrigt

  1. Har I en fysisk butik?

Nej.

  1. Hvordan bruger jeg et gavekort, jeg har fået?

Ved at bruge den unikke kode, som tydeligt ses på det pågældende gavekort.

  1. Jeg kan ikke finde det, jeg leder efter på denne side – hvordan kontakter jeg jer?

Kontakt os på info@posteryard.dk

Kundeservice

Bestilling

  1. Du vælger det produkt, du ønsker, klik derefter ”LÆG I INDKØBSVOGNEN” – så ligger varen i indkøbsvognen.
  2. Fortsæt, og læg de produkter, du ønsker, i indkøbsvognen. Når du har handlet færdigt, klikker du på ”TIL KASSEN”.
  3. Nu ser du en oversigt over dine køb, og her har du også mulighed for at tilføje/fjerne varer.
  4. Hvis du har handlet for under 299 kr., tilkommer der fragt på 39 kr. pr. ordre, og hvis du handlet for over 299 kr., så er din ordre fragtfri.
  5. Udfyld dine personoplysninger og leveringsadresse, hvis du ikke allerede har udfyldt dem. Du kan også indtaste dit mobilnummer, hvis du vil have sms-advisering. Ellers sendes adviseringen via e-mail eller post.
  6. Så vælger du betalingsmetode i Klarna Checkout.
  7. Markér, at du godkender købsvilkårene, og klik på ”Bekræft bestilling”.
  8. Du får nu en ordrebekræftelse via mail, og så er dine varer snart på vej til dig.

Levering

Alle leveringer sker med en udvalgt transportør og debiteres efter de gældende priser. Det er køberens ansvar, at den adresse, der opgives ved bestillingen, er korrekt, og at køberen, efter at vi har effektueret ordren, følger leveringen hos transportøren, samt sørger for, at pakken afhentes/modtages på afhentningsstedet inden for rimelig tid fra afsendelsen – normalt senest 14 dage fra afsendelsen af pakken. Der leveres kun inden for det aktuelle land.

Vi tilbyder følgende leveringsmåder:

  • PostNord MyPack Collect-udleveringssted:
    Der debiteres kun 39 kr. i fragtafgift. Hvis bestillingen overstiger 299 kr. i vareværdi, debiteres ingen afgift for fragt.

Forsendelsen ligger på udleveringsstedet i 14 dage, inden den returneres til os. Ikke-afhentede pakker bliver debiteret med 250 kr.

Leveringstider

Normalt sendes din pakke samme dag, hvis ordren afgives inden kl. 14:00, eller den følgende hverdag inden for 24 timer, efter bestillingen er afgivet. Leveringstiden er som regel 1-4 hverdage. Dellevering af en ordre sker kun på kundens begæring og vil medføre yderligere fragtomkostning for kunden.

Betalingsmetoder

Privatkunder:

Vi anvender Klarna Checkout, som gør det enkelt, fleksibelt og trygt for dig at handle på nettet. Ved at besvare et par spørgsmål identificerer du dig nemt, og du kan vælge den betalingsmetode, som passer dig bedst.

Klarna Checkout skelner mellem køb og betaling. Først bekræfter du dit køb, og derefter vælger du, hvordan du vil betale. Klarna Checkout tilbyder følgende betalingsmetoder:

  • Faktura – At betale på faktura via Klarna er en sikker og nem betalingsmetode. Det indebærer, at du først betaler, når du har modtaget dine varer, hvilket gør, at du kan kontrollere varerne, inden du betaler. Fakturaen har en forfaldstid på 14 dage. Bemærk, at fakturaen sendes direkte fra Klarna via mail. Bemærk, at vi eventuelt vil indhente kreditoplysninger om dig ved køb på faktura.

 

  • Kontokredit/delbetaling – Når du delbetaler eller vælger at betale i dit eget tempo, samles dine køb på en månedsfaktura, som sendes direkte fra Klarna. Denne betaler du i slutningen af den følgende måned. En samlet månedsfaktura betyder, at du betaler samlet på ét OCR-nummer.

 

  • Kortbetaling – Efter bekræftet køb i kassen kan du vælge at betale med kort (VISA, Mastercard, American Express). Du indtaster dine kortoplysninger for at gennemføre betalingen.

 

  • Direkte betaling via bank – Med direkte betaling betaler du i kassen ved hjælp af NemID. Pengene trækkes direkte fra din konto. Direkte betaling kan bruges hos følgende banker: Nordea, Handelsbanken, SEB og Swedbank.

 

  • Klarna Direkt – Med Klarna Direkt betaler du direkte i kassen med Mobilt BankID. Pengene trækkes først, når vi har sendt dine varer.

Alle betalingsmetoderne er lige sikre. Hvis du vil, kan du koble en pinkode til Klarna Checkout. Klarna håndterer samtlige kortoplysninger og information ved direkte overførsel i henhold til Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS). Posteryard har SSL-certifikat, som muliggør kryptering af dataoverførsel.

Købsvilkår

Gyldighed 

Disse købsvilkår er gældende, hvis svensk eller anden gældende lov ikke foreskriver vilkår, som er i strid med disse. For private forbrugere gælder loven om distanceaftaler og aftaler uden for forretningslokaler (DAL), og for virksomheder – købeloven.

Bestilling

Umiddelbart efter bestillingen sendes der en ordrebekræftelse til din registrerede mail-adresse, hvor du finder al nødvendig information om din ordre samt et link til vores købsvilkår. Vi tager ikke imod bestillinger på nogen anden måde end via vores shoppingsystem på vores website. Vi accepterer altså ikke bestillinger via mail, fax eller andet medium, medmindre intet andet er aftalt. Er bestilleren under 18 år, skal vedkommende have tilladelse fra sin værge, inden købet gennemføres. Bestillinger, der foretages i en anden persons navn uden dennes tilladelse eller på anden måde medfører, at vi lider økonomisk eller anden skade, politianmeldes.

Mine rettigheder som forbruger

Vi anbefaler vores kunder i første omgang at henvende sig direkte til os på Posteryard for at få hjælp fx i forbindelse med reklamation, fortrydelsesret eller andet, der omhandler en bestilling. Man kan som forbruger få hjælp til at løse en tvist uden for domstolene ved at kontakte EU-kommissionen via deres website, som specialiserer sig i løsning af tvister inden for e-handel: http://ec.europa.eu/odr

Kundeservice og åbningstider

E-mail: info@posteryard.dk

Vi besvarer spørgsmål via mail på hverdage inden for 24 timer*

*Please note that all communication is in Enligsh.

Telefon: +46 19 21 99 00

Vores telefontider: hverdage: 09:00-16:00 (CET), middagslukket fra 12.00-13.00 (CET).

Postadresse:
Posteryard
Kyrkogårdsvägen 2A
703 75 Örebro
Sverige

Priser

Samtlige priser er inklusive moms. Eventuelle gebyrer for fragt kan tilkomme, hvilket i sådanne tilfælde fremgår i kassen. Efter at bestillingen er bekræftet, kan prisen kun ændres på grund af omstændigheder, som vi ikke er herre over (fx krig, naturkatastrofer mm.) samt ved åbenlyse fejl i den angivne pris.

Fragt og levering

Alle leveringer sker med en udvalgt transportør og debiteres efter de gældende priser. Det er køberens ansvar, at den adresse, der opgives ved bestillingen, er korrekt, og at køberen, efter at vi har effektueret ordren, følger leveringen hos transportøren, samt sørger for, at pakken afhentes/modtages på afhentningsstedet inden for rimelig tid fra afsendelsen – normalt senest 14 dage fra afsendelsen af pakken. Der leveres kun inden for det aktuelle land.

Vi tilbyder følgende leveringsmåder:

  • PostNord MyPack Collect-udleveringssted:
    Der debiteres kun 39 kr. i fragtafgift. Hvis bestillingen overstiger 299 kr. i vareværdi, debiteres ingen afgift for fragt.

Forsendelsen ligger på udleveringsstedet i 14 dage, inden den returneres til os. Ikke-afhentede pakker bliver debiteret med 250 kr.

Leveringstider

Normalt sendes din pakke samme dag, hvis ordren afgives inden kl. 14:00, eller den følgende hverdag inden for 24 timer efter bestillingen er afgivet. Leveringstiden er som regel 1-4 hverdage. Ved eventuel forsinkelse har du som kunde ret til at annullere købet uden ekstraomkostning. Dellevering af en ordre sker kun på kundens begæring og vil medføre yderligere fragtomkostning for kunden.

Afbestilling

Det er muligt at afbestille en ordre uden omkostning for kunden frem til det tidspunkt, hvor ordren er effektueret (når faktura og fragthandling er oprettet). Det er ikke muligt at afbestille en vare, der ikke er på lager, men som er indkøbt specielt til en kunde, efter vi har bestilt varen fra vores leverandør. En afbestilling er ikke gyldig, før bestilleren har modtaget en bekræftelse herom fra os. Ønsker du at afbestille, efter at ordren er afsendt, debiteres en afgift på 199 kr.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven om distanceaftaler og aftaler uden for forretningslokaler (DAL). Som kunde har du ret til at åbne pakken og granske produktet for at fastslå, om du er tilfreds. Posteryard forbeholder sig retten til at fratrække et værdiforringelsesgebyr fra det beløb, som skal refunderes, hvis produktet er blevet håndteret uforsigtigt.

Du har som forbruger ret til at refunderet pengene, hvis du gør brug af fortrydelsesretten senest 14 dage fra den dag, hvor Posteryard modtog meddelelsen. Det kan dog være, at du må vente, til varen er modtaget retur, eller til Posteryard har set et bevis på, at varen er sendt retur – hvad end der sker først. Send varen retur senest 14 dage fra den dag, du meddelte os din fortrydelse.

Reklamationer

Du har som forbruger 3 års reklamationsret i henhold til forbrugerkøbeloven (Sverige). Reklamationen skal foretages inden for rimelig tid, som regel to måneder, efter du har opdaget eller burde have opdaget fejlen. I tilfælde af en tvist, hvor køberen er privatperson, har vi den politik, at vi altid følger Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger. Hvis reklamationen godkendes, refunderer vi også eventuelle fragtomkostninger, der er opstået i forbindelse med reklamationen. Hvis du som kunde har haft udgifter på grund af en fejl på varen, har du ret til at få refunderet udgifter til fx brændstof, parkering, telefonopkald og lignende.

Refundering

Refundering sker senest 14 dage efter den dag, vi modtog din første meddelelse. Hvis den reklamerede eller returnerede vare skal sendes tilbage til os, sker refunderingen senest 14 dage efter, at produktet er kommet retur, eller at der er indsendt et bevis på, at varen er returneret – hvad end der sker først. Refundering sker med samme betalingsmetode som ved købet. Eventuelle fragtomkostninger, som er opstået i forbindelse med en godkendt reklamation, refunderes senest 14 dage efter, at varen er kommet retur til os.

Returneringer

Vi forbeholder os retten til, i samråd med forbrugeren, at erstatte en defekt vare med en lignende vare, hvis der ikke findes en identisk vare på det tidspunkt, hvor varen returneres. Bemærk, at vi ikke tilbyder fri retur, og at vi ikke tilbagebetaler udgiften for eventuel fragt, hvis man har handlet for mindre end 299 kr.

Gavekort

Gavekort leveres med post til den kunde, som har foretaget bestillingen. Gavekort på Posteryard kan kun bruges til betaling af varer i vores webshop inden for gyldighedsperioden (to år fra købsdatoen, angives på gavekortet). Bemærk, at gavekortets sum kun fratrækkes varens værdi og ikke eventuelle fragt- eller fakturagebyrer. Er gavekortets beløb højere end købet, kan du kontakte os og få et tilgodehavende på differencen i form af en rabatkode.

Eventuelle rabatter gælder ikke ved køb af gavekort, hvis det ikke er specificeret. Gavekortet kan ikke erstattes med kontanter, derimod gælder fortrydelsesretten. Vi erstatter ikke bortkomne gavekort eller fejlagtig levering, som beror på, at du som kunde har indtastet fejlagtige adresseoplysninger. Gavekortet er ikke koblet til en bestemt person.

Tab af data

Vi kan ikke holdes ansvarlige for tab af gemt information eller software. Vi opfordrer derfor vores købere til altid at tage backup af al data inden installation af ny hardware, software eller andet udstyr, samt altid at sørge for, at vigtig information på harddisk eller andet lagringsmedium, der sendes til os til reparation, gemmes på et passende medium.

Information

Al billedinformation på vores sider skal ses som illustrationer, og vi kan heller ikke garantere, at billederne gengiver varens nøjagtige udseende samt beskaffenhed. Skulle en afvigelse resultere i, at du ikke vil have varen, kan du selvfølgelig reklamere over produktet.

Tvist

I tilfælde af en tvist, hvor køberen er privatperson, har vi den politik, at vi altid følger Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger. En tvist mellem to eller flere virksomheder afgøres som regel ved en domstol.

Force majeure

I tilfælde af krig, naturkatastrofe, stridigheder på arbejdsmarkedet, myndighedsbeslutninger, udeblevne leveringer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder og lignende hændelser uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudses og påvirker indgåede aftaler og forpligtelser fra vores side, hvilket betyder, at vi ikke kan holde nævnte aftale/forpligtelse, skal være grund til, at vi kan frigøres fra vores forpligtelser til at opfylde aftalen.

Trygg E-Handel – hvad indebærer certificeringen?

E-handel

Trygg E-handel er en certificering til e-handelsvirksomheder. E-handelsvirksomheder er virksomheder, som sælger varer og tjenester via en butik på internettet (distancehandel). E-handel bygger på præcis samme princip som traditionel postordre. Forskellen er, at varerne vises på et website, samt at købsaftalen indgås direkte på websitet.

Der findes i dag tusindvis af aktører, som sælger varer og tjenester på internettet i Sverige, og de fleste er seriøse. For at beskytte dine personoplysninger og andre følsomme oplysninger er det dog vigtigt, at du ved, hvem du giver oplysningerne til. Du vil måske også føle dig tryg ved, at virksomheden leverer varer inden for aftalt tid.

Tryghed

Certificeringen Trygg E-handels formål er at hjælpe dig som forbruger med at vælge den rigtige e-handelsvirksomhed, når du handler, så du kan føle dig tryg og sikker – også efter du klikket på ”køb”. Trygg E-handels målsætning er, at det skal føles lige så trygt og sikkert at handle på internettet som i en fysisk butik.

Når du handler hos en virksomhed, som har certificeringen Trygg E-handel, så indebærer det, at virksomheden gennem en aftale har forpligtet sig til at følge en række krav. Kun stabile og seriøse e-handelsvirksomheder har retten til at bære certificeringen Trygg E-handel.

Trygg E-handels krav er udformet, for at du som forbruger skal kende til og kan beskytte dine rettigheder, når du handler på internettet. Blandt andet stilles der krav til, at virksomheden skal være tydelig i sin identitet, have sikre rutiner for håndtering af personoplysninger, anvende sikre betalingsløsninger samt have en stabil økonomi.

Komplet fortegnelse over Trygg E-handels krav.

Sikkerhed

Svensk Distanshandel AB kontrollerer, at kravene følges af de certificerede virksomheder gennem kreditkontrol samt udredninger ved mistanke om brister. For at give dig ekstra tryghed tager Trygg E-handel imod tips fra dig som forbruger.

Hvis du giver et tip om en virksomhed, som har certificeringen Trygg E-handel, og det viser sig, at virksomheden har handlet fejlagtigt/i strid med kravene, som stilles, vil Trygg E-handel skride til handling. Ved alvorlige brister kan certificeringen tilbagekaldes med øjeblikkelig virkning. Alt dette gør, at du som forbruger kan føle dig sikker på, at kun seriøse virksomheder bærer Trygg E-handel-symbolet.

Trygg E-handel-symbolet

For at kontrollere, at symbolet er ægte, klikker du/holder cursoren hen over Trygg e-handel-symbolet. Se eksempel her. Alle tilmeldte virksomheder har hver et unikt certifikat på domænet tryggehandel.se.

Hvor finder jeg Trygg e-handel-certificerede virksomheder?

Du finder alle certificerede virksomheder her. Virksomhederne er inddelt i kategorier efter sortiment, så du lettere skal kunne finde virksomheder, som sælger de varer og tjenester, du er interesseret i.

Handl med Klarna

Privatkunder:

Vi anvender Klarna Checkout, som gør det enkelt, fleksibelt og trygt for dig at handle på nettet. Ved at besvare et par spørgsmål identificerer du dig nemt, og du kan vælge den betalingsmetode, som passer dig bedst.

Klarna Checkout skelner mellem køb og betaling. Først bekræfter du dit køb, og derefter vælger du, hvordan du vil betale. Klarna Checkout tilbyder følgende betalingsmetoder:

  • Faktura – At betale på faktura via Klarna er en sikker og nem betalingsmetode. Det indebærer, at du først betaler, når du har modtaget dine varer, hvilket gør, at du kan kontrollere varerne, inden du betaler. Fakturaen har en forfaldstid på 14 dage. Bemærk, at fakturaen sendes direkte fra Klarna via mail. Bemærk, at vi eventuelt vil indhente kreditoplysninger om dig ved køb på faktura.

 

  • Kontokredit/delbetaling – Når du delbetaler eller vælger at betale i dit eget tempo, samles dine køb på en månedsfaktura, som sendes ud direkte fra Klarna. Denne betaler du i slutningen af den følgende måned. En samlet månedsfaktura betyder, at du betaler samlet på ét OCR-nummer. Der tilkommer et administrationsgebyr på 29 kr. pr. samlet faktura.

 

  • Kortbetaling – Efter bekræftet køb i kassen kan du vælge at betale med kort (VISA, Mastercard, American Express). Du indtaster dine kortoplysninger for at gennemføre betalingen.

 

  • Direkte betaling via bank – Med direkte betaling betaler du i kassen ved hjælp af NemID. Pengene trækkes direkte fra din konto. Direkte betaling kan bruges hos følgende banker: Nordea, Handelsbanken, SEB og Swedbank.

 

  • Klarna Direkt – Med Klarna Direkt betaler du direkte i kassen med Mobilt BankID. Pengene trækkes først, når vi har sendt dine varer.

Alle betalingsmetoderne er lige sikre. Hvis du vil, kan du koble en pinkode til Klarna Checkout. Klarna håndterer samtlige kortoplysninger og information ved direkte overførsel i henhold til Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS). Posteryard har SSL-certifikat, som muliggør kryptering af dataoverførsel.

Integritetspolitik

Hvem er ansvarlig for de personoplysninger, vi indsamler?

Posteryard, org.nr 559341-2173, Kyrkogårdsvägen 2A, 703 75 Örebro er ansvarlig for de personoplysninger, du giver os, når du køber varer hos, og øvrige kontakter med os.

Hvor gemmes dine personoplysninger?

Posteryard benytter sig af lokal lagring af data og cookies for at sikre, at du som bruger får en så god oplevelse af websitet som muligt. Personoplysninger gemmes i den tid, der er en pågående brugerrelation samt i henhold til det afgivne samtykke.

Hvilke personoplysninger indsamler vi?

Når du handler hos os, gemmer vi navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse og kundenummer. Vores betalingspartner Klarna indsamler betalingsinformation og håndterer den i henhold til GDPR og er nødvendig for at kunne bedømme din kreditværdighed.

Hvordan anvender vi dine personoplysninger?

For at kunne sende dig digital information om din ordre i form af ordrebekræftelse og sms-adviseringer, gemmer vi din e-mailadresse og dit telefonnummer.

Vi har brug for din adresse for at kunne levere din pakke på bedste måde. Dine personoplysninger, som vi får i forbindelse med køb, gemmes også til eventuel fremtidig support, markedsføring, reklamationer og garantier.

Hvad er dine rettigheder?

Du har ret til, når som helst, at anmode om at se de oplysninger, vi har om dig. Hvis du ikke er enig i den måde, vi anvender dine personoplysninger på, har du ret til at gøre indvendinger samt at trække dit samtykke tilbage.

Hvem må vi dele dine personoplysninger med?

For at vi skal kunne give dig den bedste kundeservice, deler vi dine personoplysninger med virksomheder, som behandler informationen for vores regning og hjælper os med betalingstjenester (Klarna), transport (PostNord), it-tjenester og markedsføring.

Hvordan beskytter vi dine personoplysninger?

For at dine personoplysninger, der sendes til vores website, skal være sikre, krypteres disse oplysninger og sendes via sikre forbindelser.

Hvad er cookies?

En cookie er information, som sendes fra vores webserver til din browser, og som derefter gemmes som en fil på din enhed (hvis du tillader det). Cookies anvendes på mange websites for at give en besøgende adgang til forskellige funktioner. Informationen i en cookie kan også anvendes til at genkende din browser, og hvis du fx tidligere har lavet justeringer eller logget ind.

Skal jeg tillade cookies?

Du skal tillade cookies for at kunne handle på vores website. Hvis du blokerer disse, kan du ikke handle, men kun se sider og artikler på websitet. Du kan altid vælge at blokere de cookies, som anvendes til markedsføring, uden at det påvirker din mulighed for at handle på websitet.

Tredjepartscookies?

Vi benytter os af tredjepartsleverandører af tjenester for at få et billede af, hvordan besøgende anvender vores website. Det gør vi for at se, hvilke produkter der klikkes på, så vi kan bruge det i forbindelse med markedsføring og sociale medier.

Cookies til webstatistikker

For at kunne forstå og analysere, hvordan besøgende bruger vores websted, bruger vi værktøjet Google Analytics. Nedenfor viser vi de cookies, der er indstillet af posteryard.dk til Google Analytics:

_ga – indsamler oplysninger om den besøgende, hvilke sider der besøges i hvor lang tid, hvordan den besøgende fandt siden, og om den besøgende har været her før. Cookien opbevares i to år.

_gid – indsamler information fra den besøgende om den besøgende og bruges til at skelne mellem forskellige brugere. Cookien opbevares i 24 timer.

_gat – bruges til at begrænse antallet af anmodninger sendt i en begrænset periode. Cookien gemmes i 10 minutter.

De oplysninger, der genereres af Google Analytics-cookies, gemmes på Googles servere. Vi bruger disse cookies til bedre at forstå, hvordan webstedet bruges, så vi kan forbedre det. Oplysningerne bruges også til markedsføringsformål. Funktionerne til generering af demografiske rapporter og interesserapporter, reklamerapporteringsfunktioner i Google Analytics og funktionerne til brug af remarketing med Google Adwords er aktiveret. Netop disse funktioner bruges til at forbedre hjemmesiden og til markedsføringsformål for at kunne forbedre vores marketingstrategier og -resultater. Alle disse oplysninger kan overføres af Google til en tredjepart, hvis det kræves af lovgivningen eller i tilfælde, hvor en tredjepart behandler oplysningerne på Googles vegne.

Vil du ikke have dine besøg synlige i statistikken?

Hvis du ikke ønsker, at dine besøg skal vises i Posteryard-statistikken, kan du installere en udvidelse i din browser. Udvidelsen er tilgængelig til Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari og Opera. Du downloader udvidelsen fra Google (oplysningerne er på engelsk).

Informationssikkerhed?

Vi videregiver ikke oplysninger til tredjepart om vores kunder. Vi arbejder løbende med at beskytte vores website og vores kunder mod uvedkommende adgang, som kan afsløre eller ødelægge vores information.

Vores website benytter sig af kryptering, når du som besøgende kommunikerer med posteryard.dk.